Giornale radio


Raiplay

LA TELEVISION PAR FURLAN

LA TELEVISION PAR FURLAN



La  programazion di Rai 3 bis (canâl 810)

 

La programmazione di Rai3 bis (canale 810)

                           
 





Tv par furlan e slargjie la sô ufierte!  Daspò la TV dai fruts e rive su Raiplay la sezion Documentaris: di fat, di martars ai 2 di Zenâr o cjatarês i nestris gnûfs prodots, che o podarês viodi jentrant tal sît www.raiplay.it scrivint te striche di ricercje il titul dal program che o cirîs, o dome La Tv par furlan.

 

La TV par furlan amplia la sua offerta! Dopo la tv per i ragazzi arriva su Raiplay la sezione Documentaris: da martedì 2 gennaio troverete i nostri nuovi prodotti, che potrete vedere entrando sul sito www.raiplay.it  scrivendo nella barra di ricerca il titolo del programma che cercate o semplicemente La Tv par furlan.





 

Settimana da martedì 21  Gennaio  a venerdì 24  Gennaio


Setemane di martars  21 Zenâr    a vinars ai 24 di Zenâr  





TIP IL SURISIN - CARTONS ANIMÂTS IN LENGHE FURLANE


Intun cjantonut di prât, e je une cjasute là che la mobilie e je fate cun ogjets che o vin pierdût. Achì al vîf un surisin simpatic e scaltri: al à non Tip il surisin. E tal paisut là che a son a stâ la sô famee e i siei amîs si invie, fra mil aventuris, il viaç straordenari dal cressi insiemi.

 

martars ai 14 di Zenâr   aes 14.20 in repliche vinars ai 17 di Zenâr   aes 14.20

 

JULI CUNIN   Un gjelât sot de ploie

Juli Cunin, il timit cuninut creât di Nicoletta Costa, cul jutori dai amîs dal cûr - il cai Laure, la ocje Catine e il surisin Tomâs - al impare a frontâ cun ligrie lis piçulis sfidis di ogni dì come nadâ, vinci la pôre dal scûr o preparâ une fieste a sorprese.

 

 

 

TOPO TIP IL SURISIN


CARTONI ANIMATI IN LINGUA FRIULANA 

In un angolino di prato, c’è una piccola casetta con mobili fatti con oggetti che abbiamo perduto. Qui vive, un simpatico quanto furbetto topino: il suo nome è Topo Tip. E nel piccolo villaggio che ospita la sua famiglia e i suoi amici, attraverso mille avventure si snoda lo straordinario viaggio del crescere insieme.

martedi 14/01 h 14.20 replica venerdì 17/01 h 14.20

 

GIULIO CONIGLIO  Un gelato sotto la pioggia

Giulio Coniglio, il timido coniglietto creato da Nicoletta Costa, con l'aiuto dei suoi amici del cuore - la Lumaca Laura, l’oca Caterina e il topo Tommaso - impara ad affrontare con allegria le piccole sfide quotidiane, come nuotare, superare la paura del buio o preparare una festa a sorpresa.

 

 


 

 

 

La TV par furlan

martars ai  21 di Zenâr aes 21.20
in repliche vinars ai 24 di Zenâr  aes 21.40

 

 

Sù e jù pal Friûl: il mangjâ di îr e di vuê - Lis jerbis 

Regjie Marta Zaccaron

 

Gabriella Gressani di Dimplan nus mene intal mont des jerbis salvadiis e nus mostre cemût che ancje intal prât fûr di cjase si pues cjatâ une grande varietât di jerbis. A ’nt cjaparà sù cualchidune insiemi cu la chef Anna Cosetti, che dopo nus mostrarà la preparazion dai fregolots, une ricete tipiche cjargnele di gnocuts a base di jerbis. Valter Zucchiatti nus fevelarà dopo dal litum, o ben di chel insiemi di zermueis di jerbis campagnolis salvadiis de Vierte, che si mangjin cuets e cuinçâts in diviersis manieris, e che a son la base di tantis ricetis.

La chef Gloria Clama e il chef Stefano Basello nus puartaran po dopo a scuvierzi lis lôr jerbis di mont, e nus spiegaran cemût che lis valorizin. Infin, i esperts - simpri tant preziôs - nus regalaran informazions storichis e culturâls sul ûs des jerbis inte cusine de Cjargne.

 

 

 

La tv in friulano

martedì  21/01 h 21.20
replica venerdì 24 /01 h 21.40

 

Sù e jù pal Friûl: il mangjâ di îr e di vuê . Le erbe

Regia di  Marta Zaccaron

 

Gabriella Gressani di Piano d’Arta ci introduce nel mondo delle erbe selvatiche e ci mostra come anche nel prato fuori casa si possano trovare una grande varietà di erbe. Ne raccoglie alcune, insieme alla chef Anna Cosetti, che poi ci mostrerà la preparazione dei fregoloz, una ricetta tipica Carnica, di gnocchetti a base di erbe. Valter Zucchiatti ci parlerà poi del litum, termine che indica un insieme di germogli primaverili di erbe campestri selvatiche che si mangiano cotti e variamente conditi, e sono la base di numerose ricette.

Chef Gloria Clama e chef Stefano Basello ci condurranno poi nel loro mondo di erbe  di montagna e ci spiegheranno come le valorizzano. Infine, i sempre preziosissimi esperti, tratteggeranno un quadro storico-culturale sull’uso delle erbe nella cucina Carnica.