Giornale radio


Raiplay

CONTE CHE TI CONTI

In onde la sabide aes 13.42
In onda il sabato alle 13.42

SABIDE 13 LUI

SABATO 13 LUGLIO

Seconde pontade

 

Seconde pontade di Lontan dai voi, dulà che si fevele de ativitât di Luigi Candoni a Rome (foto); fin dal 1956 al veve inmaneât i Festival delle Novità, puartant par prin in Italie Beckett, Ionesco, Genet.

I siei tescj a vegnin produsûts dai teatri stabilis, in particolâr il so Desiderio del sabato sera cu la regje di un zovin Enrico Maria Salerno.

A fin pontade un altri toc gjavât fûr di Strissant vie pe gnot (Caino) in graciis des vôs di Giuliano Bonanni, Chiara Donada e Massimo Somaglino.

 

 

Seconda puntata

 

Seconda puntata di Lontan dai voi, dove si parla dell'attività di Luigi Candoni a Roma (foto); fin dal 1956 aveva messo in piedi il Festival delle novità, portando per primo in Italia Beckett, Jonesco e Genet.

I suoi testi verranno prodotti dai teatri stabili, in particolare il suo Desiderio del sabato sera con la regia di un giovane Enrico Maria Salerno.

A fine puntata un altro brano tratto da Strissant vie pe gnot (Caino) grazie alle voci di Giuliano Bonanni, Chiara Donada e Massimo Somaglino.


 

 

Lontan dai voi 

Di e cun Paolo Patui 

Par cure di Arianna Zani 

Un program scrit di Paolo Patui su Luigi Candoni, par contâ, a cincuante agns de muart di chest autôr nassût in Cjargne, il so rûl fondamentâl pal rinovament dal teatri talian dal secont dopo vuere.

 

Lontano dagli occhi 

Di e con Paolo Patui 

A cura di Arianna Zani 

Un programma scritto da Paolo Patui su Luigi Candoni, per raccontare a cinquant'anni dalla morte di questo autore nato in Carnia,  il suo ruolo fondamentale per il rinnovamento del teatro italiano del secondo dopoguerra.

 

 

 

 

https://www.raiplaysound.it/programmi/contecheticonti

 

ASCOLTA E SCARICA LE PUNTATE

 

Conte che ti conti

(leturis, teatri, senegjâts)



Un spazi dedicât dulà podê scoltâ la nestre lenghe, contade, dite o recitade, traviers lis produzions, dispès gnovis, de nestre regjon.

 

 

Conte che ti conti

(letture, teatro, sceneggiati)



Uno spazio dedicato dove poter ascoltare la nostra lingua, raccontata, detta o recitata, attraverso le produzioni, spesso inedite, della nostra regione.